Superbln Ben Almanca Spikeri oyuna eklemek istiyorum ama nasil yapcagimi bilmiyorum hangi programm ggerekli onu eklemem icin J_SOUND.AFS bunu nasil eklicem???Yardimci olursaniz sevinirim!!!