Gökhan Orjinal Mesajı Yazan: The Patriot Temayı verilen adresten indirdim.Ama içindeki kur.exe dosyası çalışmadı. 1.Setup Gayet Normal Çalışıyor. 2.Setup Dosyasının Adı kur.exe değil RoyalTemaYuklev2.exe Dosyayı İndirip, Bakmadan Atıp, Tutmayalım.
The_Patriot_ İndirdiğimin ispatı.Ama tarihini ispatlayamayacam galiba.Şalke"den Larsen"in resmini almışım.Yasin"in Pes"e koyduğu konusundan aldım.Tarihi ordan çıkarmaya çalış.