Bu cok nefis oldu simdi..
Arda simarmis sanki, cok top tutuyor, bir "Ben oldum" havasi sezdim onda.
Umit Karan en iyi 2-3 Turk santrfordan 1i oldugunu ispatladi. Olusu yetiyor yahu.
Antep'i begeniyorum. Keske Trabzon yerine onlar temsil etse Avrupa'da =) Zenga gelistirmis takimi. Su Engin midir Ergin midir, aklimda degil simdi, sonradan oyuna giren uzun siyah sacli, cok begendim onu..
Bir de Galatasaray taraftari, "Besiktasim oley" i calmasa sinirlenmeden seyredebilecegim Galatasaray maclarini.