valla ben İzmir'de bile bulamıyorum. Şansını dene. Bende de dvd-rom yok, cafede dvd-cd'ye çekeyim dedim de sordum bu forumda nasıl kaydedeceğim diye; kimse yardımcı olmadı. soru da çok basitti: Bu verilen (hazırladığınız ) yamayı boş cd'ye mi kaydedeceğim, bendeki WE10 cd'sinin üzerine mi kaydedeceğim? diye.