ugurcangs arkadaşlar benim sistemim p4 1.8 ghz 256 ram ,geforce 2 mx 400 64 mb ekran kartı ama pes 5 i açamıyorum neden kaynaklanıyo olabilir???Pes 4 te hiçbir sorun yokk...
LORD OF THE PES bence konu başlığına biraz dikkat et benden demesi sistemin yetersiz ancak kötüde olsa çalıştırması lazım başka bir cd den dene
mustafasan ekran kartındandır muhtelemen benim eski bilgisayar da öyleydi şimdi 256 ekran 512 ram her şeyi açıyo
ugurcangs Çook teşekkürler arkadaşlar ben de onu merak ediyodum zaten bende artık pes 4 takılırım herhalde :)