mustafasan arkadaşlar ben top eklemeyi yapamıyorum eklemsem bile yamuk yamuk çıkıyo eğer siz düzgün eklediyseniz birkaç topu 0_text ti galiba işte topu eklediğiniz dosyayı bi upload ederseniz sevinirim şimdiden teşekkürler:)
LORD OF THE PES kimsenin koskoca e text le uğraşcağını sanmam bence sen top atmayı öğren eğer ggs den yapıyorsan attıktan sonra sağ taraftaki siyah kutucuğa tıkla yada kökten halled kitservere top ekle
mustafasan KARDEŞ ÖLE DİYOSUN AMA OLMUO HER ŞEYİ YAPIYOM OLUMUYO TOPUN RESMİNİ EKLİOM MDL UZANTISINDA FİLE TOO BİGDİYE UYARI GELİOO :(:(:( LÜTFEN SİZDE GÜZEL TOPLAR WARSA O_TEXT İNİZİ EKLEYİN OYUNDAKİ BÜTÜN TOPLAR yamuldu:(:(
B_R_A_V_E bu form boyle kardes bende 1 hafta once bi yazı yazdım toplarla ilgili yapamamıstım kimsenin si..... digi yok cok dandik bi form zaten