"Hedefimiz kupayı kaldırmak.."
Fenerbahçe Asbaşkanı Şekip Mosturoğlu, UEFA Kupası 1. turunda Danimarka'nın Randers takımıyla eşleşmeleriyle ilgili olarak "İyi bir kura çektiğimizi düşünüyorum" derken, hedeflerinin kupayı kaldırmak olduğunu söyledi..

FBTV'de yaptığı değerlendirmede, ''Hedefimiz kupayı kaldırmak'' diyen Mosturoğlu, ''Hedefimiz inşallah bu maçtan başlayarak taraftarın arzuladığı büyük başarılara ulaşmak. UEFA Kupası uzun bir maraton inşallah son maça kadar bu yarışın içinde kalacağız'' diye konuştu.
Kura çekimine girdikleri grubun en korkulan ekiplerinden birisi olduklarını dile getiren Şekip Mosturoğlu, ''Bu gurur verici ama gönül isterdi ki Şampiyonlar Ligi'nde olalım. Hedefimiz UEFA Kupası'nı kaldırmak. Bu turdan itibaren inşallah büyük başarılar Fenerbahçe'yi bekliyor'' dedi.
Fenerbahçe Futbol Takımı Kaptanı Ümit Özat ise, kuranın iki takıma da hayırlı olmasını dilerken, takımın 1. tur ve sonrasındaki mücadeleleri kaldırabilecek güçte olduğunu vurguladı.