Orjinal Mesajı Yazan: Kokane
Bende alman gazetesinde görmüstüm, bayragin gölgesinde bi yamukluk vardi. Yalnis taraftaydi resimde. Yani kanitlanmisti bu aptallarin aya gitmedikleri. Insallah bunun gibi baska seylerlede rezil olurlar.
yanlış tarafta olduğunu nereden anladın acaba gölgenin.
ayrıca bayrakta çubuk takılı,yukarıda söylendiği gibi,Yani yan yatırılmış 'L' harfi şeklinde bir çubuk.Ben dalgalandığını görmedim.