__C.RONALDO__ arkadaşlar benim bilgisayara tamirci bir program yüklemiş onu silemiyorum.program her bilgisayarı kapayıp açıtığımda yüklediğim herşeyi siliyo.yani bilgisayarın C sürücüsüne bişey yükleyemiyorum.bu programı nasıl silebilirim veya bu sorunu nasıl çözebilirim?
Egoist ** Program'ın şifresi oluyor aktif ve deaktif edebilmen için programı aç şifre menüsü var ordan iptal edebilirsin olmazsa denetim masasından kaldır..**
Gökhan Silmek İçin Programın İnternetten Setup Dosyasını Bul,İndir. Setup"a Tıklayınca Uninstall Seçeneğini Seç,Sil ;) Birkaç Versiyonu Var Zaten Tek Tek İndir,Dene.