Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko
ulan klasörü silcem silemiyom.neden, hamit yüzünden :D

Ulan aliye ne adamsın yaaa :D hamit görmesin bunu :D
Onu bakalım nasıl olmuş ben varımdır inşallah :)
Düzenleme: Ohaa abi yaa kaç tane kızla fotomu koymuşum bi kaç pozum dehşet kürtçe heralde en çok resim yayınlayan da benim :) vATANA millete hayırlı olsun bu dalga :D