Orjinal Mesajı Yazan: EMINEM90
bence imkansız keşke FIFA2005'teki gibi olsa....dimi agalar
hayır,2005 çok basitti.amatörde oynadığında çok faul yapıyolardı ve sadece duran toptan en az 6 gol attığımı hatırlarım..
ama;06'daki de çok zordu.2005'deki gibi olmasının iyi bi yanı olabilir,oda maç kötü giderken bi frikik ve herşey değişebilir:)
tarafsızım ama 05'teki çok basitti.