exiting sen dirk e vermişsin ama bn ona şans tanımıyorum ilk maçlar sıonunda ve hazırlık maçı dahil carmelo çok i oynuoduusa da bnce amerika bupayı alır ve carmelo da mvp yi alır...
lbj2323 haklısın ama ben bir dirk hayranıyım o varken başkasına oy veremem:D dirk ün mvp olması almanyanın gidebileceği yere bağlı zaten genelde final maçını kazananın en iyi oyuncusuna veriliyo carmelo olabilir.
m0K0k0 bence bunları konuşmak daha çok erken zaten siz abd-italya maçına bakarak konuşmuşsunuz direk carmelo demişsiniz ama bence abd finale çıkarsa wade ya da lebron olur ben wade e oy verdim
Brooklyn_Nets Orjinal Mesajı Yazan: bilengoker bence bunları konuşmak daha çok erken zaten siz abd-italya maçına bakarak konuşmuşsunuz direk carmelo demişsiniz ama bence abd finale çıkarsa wade ya da lebron olur ben wade e oy verdim wadee....
..wiSh.. Orjinal Mesajı Yazan: Cesc Türkiye'den Kya Peker'in yerine Serkan Erdoğan kesin olmalıydı ankette.. Kesinlikle.. Serkan sayesinde geldik belki de buralara..
Starbury Manu Ginobili nedenini söylememe gerek yok heral bu ödülk büyük ihtimal kazanan takımın oyuncusuna gideceği için manunun önünde tek engel var
lbj2323 bana hala nowitzki gibi gelio eğer effiency(takıma yararlılık puanı)gibi bi istatistik tutsalardı japonlar açık ara birinciydi..bugün amerikayı yenerlerse ki çok zor kesin mvp..yenemeselerde bu maçta istatistiklerini bozmassa bi ihtimal görüyorum.