Orjinal Mesajı Yazan: hicbisey
Orjinal Mesajı Yazan: lbj2323
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: juzam
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: cihat_kara_52
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: lbj2323
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: cihat_kara_52
ricardinho ile delgado yu bjk almadı.Ülker aldı.
işin sonucuna bakcan kardeşim şimdi adamlar beşiktaşta oynuyomu oynamıyomu sanki alexi fener aldı
Kim aldı?
arkadaş heralde mesajı yazarken kendinde değildi yada saçmalama jokerini kullanmak istedi yoksa delgadao ve ricardinho nun bonservislerinin ülkerde oldugunu ve alexin bonservisinin de paşalar gibi fenerbahce spor klübünde oldugunu bilirdi.Ayrıca bilmek isteyenler için söyliyeyim ülkerden gelen 25 milyon dolar nakit paranın 12 milyon doları amatör şubeler(büyük kısmı basketbola)harcandı.Diğer kısım transfere harcandı gelecek olan diğer payda fenerbahcenin kasasındaki diğer kardeşlerinin yanına konacaktır saygılar...
sağol çok aydınlatıcı oldun kimsin sen fenerbahçe ay yanlış oldu fanatik gazetesinin spor yazarımı çok ezbere konuşuyosunda. fener basket takımı babasının hayrınamı önüne ülker adını koydu sence..aziz yıldırım parayı nerden buluyo onuda öğreniver ondan sonra çık karşıma.evet bonservis ülkerde olabilir ama sizi ağlatacak olan yine beşiktaşlı ricardinho ve delgado olacak ülkerli ricardinho ve delgado değil
Kim kimi ağlatıyo kezman 'mı saçma saçma cümleler kurma.
insan yazdığı yazıyı yollamadan önce bi okur.
1-Sponsorluk anlaşması seni ağlatmışki sen burda ağlıyorsun.
2-Aziz YILDIRIM'ın parayı piyangodan kazanmadı heralde o stad ve ticari ve sportif ilkeleri seni ağlatabilir...
3-Kim ağlar kim güler bunu görücez.. konuşmak için çok erken
allahım ya bu fenerlilerin hepsimi böyle anlamadım gitti..
1-sponsorluk anlaşması beni nie ağlatsın ki eline sağlık bjkninki bi reklam parasıyla oyuncu alıyo aziz yıldırım gibi para saçmıyoz etrafa senin ağlaman lazım benim değil.
2-Piyango parasıyla stad yapılmıyo die bi ilke olduunu senden duyuyorum heralde doğrudur nede olsa fenerlisin.
3-dün sakarya maçında nası ağladıınızı gördük biz ise gülüyoduk arkadaş..
--bide harika türkçen var galiba şu 2.maddeyi öle bi yazmışınki anlayamadım heralde fenerbahçe cumhuriyetinin yeni resmi dili