saatin yanındaki internet simgesine sağ tıkla, windows güvenlik ayarlarını değiştire tıkla , sonra yukarıdan özel durumları seç, msn seçili olsun
edit: o zaman masaüstündeki ağ bağlantısına gir ordan yap o da yok deme:)
edit2:ya sanırım önceden olmuyorsa şimdi olduysa o zaman orayla bi alakası yok.çünkü o zaman önceden de msn yoktu orda,üzgünüm bilemicem:(