Passenger bu montajlı klipler baya bi yoğunlaştı we baygınlık noktasına geldi sanırım artık.hergün yeni bi montajlı klip önümüze çıkıo.. edit:ayrıca başlığını yanlış yasmışın..baya bi yazım yanlışı war :)
SuperBamm valla murat kekilli demişken pek sevmem gürültülü müziği fakat adana da tekir bölgesinde bizim yayla evinin hemen yanında annesinin evi var bi ara gelmişti bütün çoluk çocuk toplanmıştı :D