fb'nin forveti pazartesi geliyormuş. (kaynak:sabah) Ricardo Oliveira kiralanmış.
Fb'nin büyük isim getirememesinin nedeni Hakan Bilal Kutlualp'in (kel olan, hani Alex'e ve Anelka'ya ufak bir odada imzalar attıran) bu işlerle ilgilenmemesi. (kısaca lobi yok.)
Bjk Ricardiho gibi bir yıldız getirmişse bu büyük bir lobicilik örneğidir. R.Carlos'u da getirir bu lobicilik bence...
Gs'nin bu tip oyuncuları getirememesinin nedeni de bu lobi eksikliği. Yoksa lobisinin kuvvetli olduğu Fransa'dan rahat oyuncu getirirler. (getirdilerde, örn:Fransa'da yılın genç oyuncusu seçilen Ribery'i getirmeleri gibi...)
***intern***