aRiZen Oldum olası gıcık olurum şu araba yarışı oyunlarına ve filmlerine.(Evet bakış açım bu "Araba Yarışı:)" )Oynamadğımdan veya izlemediğimden değil görüpte değerlendiriyorum.Zaten arabalara karşı da pek ilgim yok.Gördüğü arabanın markasını ve özelliklerini sıralayan tipler olur ya.Onların tam tersiyim işte.:)
Exvision Biraz geç kalındı bence. Eğer ilk filmden itibaren oyunlar çıkarılsaydı şimdi Need For Speed'e rakip olabilirdi... Ekran görüntülerinin olduğu sitede PS2 ve PSP için çıkacağı söyleniyor sanırım. Umarım PC içinde çıkarırlar oyunu..
Yarra Yering ben bu oyunu ps2 için gördüm ama dikkatli bakmadığım için tokyo drift mi yoksa 2 mi onu anlayamadım
irreplaceable İşin iyice cılkını çıkardılar tüm filmlerin oyunlarını çıkarıyorlar. Bu yüzden BEN karşıyım. Bi de edindiğim bilgiye göre sadece PSP ve PS2 formatına çıkıyor
bandobras Orjinal Mesajı Yazan: oooozzzzaaaannnn gusel oyun ocaıı kesin...:) gzl oyun olacağı kesin deil oldu bile...oyun çıkalı uzun zaman oldu