NKFVAS Galatasaray ile yaptigim bi kac güzel haraketi video haline getirdim:cool: asagdaki linke tiklayip indirmeden izleyebilirsiniz :D yorumlar...:) ">
..ogalican.. İlk olarak şunu diyim ; :p Müzik güzel olmuş , futbolcuların hareketlerinden belliki amatör seviyede yaptın bu hareketleri ;) , müzik iyi oturmuş gerçekten , çalımlar da güzel ben kola içcem ;) :P :D
NKFVAS valla profösyenel ile yaptim zaten maci kazanmak icin oynamadim hareketleri denemek icin oynadim size yalan borcummu var?:D
David3000 biz sana yalancı demedik bide yaptığın haraketler barca üzerinde deniyosun ya fifayı süper oynuyon yada amatör:D
NKFVAS Orjinal Mesajı Yazan: TuNc_06 biz sana yalancı demedik bide yaptığın haraketler barca üzerinde deniyosun ya fifayı süper oynuyon yada amatör:D yok ne amatörü yav :D:D benim 1 sene boyunca hergün 3 saatim fifa 06 basinda gecti :p :D
NKFVAS ulan tunc sen baslatdin senin yüzünden simdik kimse inanmiyo :D cesareti olan gelsin söle bi 20-0 yeneyim..:cool: :p
Mozzy Orjinal Mesajı Yazan: seQuel ulan tunc sen baslatdin senin yüzünden simdik kimse inanmiyo :D cesareti olan gelsin söle bi 20-0 yeneyim..:cool: :p Ağzı olan konuşuyor:D
..ogalican.. Hakkaten öyle :) , amatör de yaptığın o kadar belli ki ; orkid kanatlandırır , redbull da kanatlandırır , Fifa'nın kanatlandırdığını ilk defa görüyorum , pro da yaptım havası gösteriyo bide :P
NKFVAS Orjinal Mesajı Yazan: ..ogalican.. Hakkaten öyle :) , amatör de yaptığın o kadar belli ki ; orkid kanatlandırır , redbull da kanatlandırır , Fifa'nın kanatlandırdığını ilk defa görüyorum , pro da yaptım havası gösteriyo bide :P sanki 13 yasindaki bebege yalan söliyecem :mad:
..ogalican.. Sözlerine dikkat et , artislik yapma sen burayı ne zannediyorsun. Amatör de yaptığın bu kadar belliyken bir de hava atmaya çalışmana güldüm daha doğrusu güldük ...
NKFVAS Orjinal Mesajı Yazan: ..ogalican.. Sözlerine dikkat et , artislik yapma sen burayı ne zannediyorsun. Amatör de yaptığın bu kadar belliyken bir de hava atmaya çalışmana güldüm daha doğrusu güldük ... asil sen burayi ne zannediyorsun burasi cocuk oyun parki degil sen fifa oynuyamiyon diye herkesmi oynuyamiyacak
..ogalican.. Orjinal Mesajı Yazan: seQuel Orjinal Mesajı Yazan: ..ogalican.. Sözlerine dikkat et , artislik yapma sen burayı ne zannediyorsun. Amatör de yaptığın bu kadar belliyken bir de hava atmaya çalışmana güldüm daha doğrusu güldük ... asil sen burayi ne zannediyorsun burasi cocuk oyun parki degil sen fifa oynuyamiyon diye herkesmi oynuyamiyacak Abi eziğe bak ya :D Ben world Class da oynuyorum . Senin gibi hiçbir zaman da amatör de yapılan hareketlerle imaj toplamaya çalışmadım , saolasın güldürdün beni ;)
NKFVAS Orjinal Mesajı Yazan: ..ogalican.. Orjinal Mesajı Yazan: seQuel Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: ..ogalican.. Sözlerine dikkat et , artislik yapma sen burayı ne zannediyorsun. Amatör de yaptığın bu kadar belliyken bir de hava atmaya çalışmana güldüm daha doğrusu güldük ... asil sen burayi ne zannediyorsun burasi cocuk oyun parki degil sen fifa oynuyamiyon diye herkesmi oynuyamiyacak Abi eziğe bak ya :D Ben world Class da oynuyorum . Senin gibi hiçbir zaman da amatör de yapılan hareketlerle imaj toplamaya çalışmadım , saolasın güldürdün beni ;) zuhahahahahahahahhahahahahhahahhahahahhahahahahahhahahahahhaha world classda oynuyomus ufak atda senin gibi bebeklerde yesin zuhahahahah:D:D:D:D
Milanbaros sakin olun beyler ister amatörde yapar ister world class da :( sn buna ister inanırsın ister inanmazsın senin sorunun...