Orjinal Mesajı Yazan: emirhan__17
jayjay ben orada setupa basıyorum site açılıyor oradan nereye girecez hemde emre abi nasıl indirileceğini anlatmamış:confused:
rapidshareden de indirmeyi bilmiosan ne diim ben sana ilk açılan sayfadan free yi tıkla sonra sayfa açılınca saniyelerin bitip resimdeki kodu girmeni isticek kodu doru girince indirirsin...
indirdikten sonra kurmaya çalışıyosan da microsoft net framework 2.0 pc de kurulu olmadan çalışmaz ondan site açılıyodur...;)