sercan511 bi kac forum a daha sordum cogu kişi yaşamış bu sorunu..maca giriosun hersey normal dil turkce ama mactan sonra hata raporu verio
David3000 Arkadaş sende daha türkçe spiker Tsl'ye uyumlumu diye soruyodun forumu biraz araştırsaydın bakardın uyumlumu uyumsuz mu?diye:mad:
..Nicklas.. Orjinal Mesajı Yazan: TuNc_06 Arkadaş sende daha türkçe spiker Tsl'ye uyumlumu diye soruyodun forumu biraz araştırsaydın bakardın uyumlumu uyumsuz mu?diye:mad: ben tsl deki oyuncuların ismini sçylüyor mu diye sordum o konuyuda ben açmadım;)
David3000 Orjinal Mesajı Yazan: fernando_torres_9 Orjinal Mesajı Yazan: TuNc_06 Arkadaş sende daha türkçe spiker Tsl'ye uyumlumu diye soruyodun forumu biraz araştırsaydın bakardın uyumlumu uyumsuz mu?diye:mad: ben tsl deki oyuncuların ismini sçylüyor mu diye sordum o konuyuda ben açmadım;) Araştır ozaman:mad:
..Nicklas.. Orjinal Mesajı Yazan: TuNc_06 Orjinal Mesajı Yazan: fernando_torres_9 Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: TuNc_06 Arkadaş sende daha türkçe spiker Tsl'ye uyumlumu diye soruyodun forumu biraz araştırsaydın bakardın uyumlumu uyumsuz mu?diye:mad: ben tsl deki oyuncuların ismini sçylüyor mu diye sordum o konuyuda ben açmadım;) Araştır ozaman:mad: kimsenin sorduğu yoktu bende sorudm:D
David3000 Orjinal Mesajı Yazan: fernando_torres_9 Orjinal Mesajı Yazan: TuNc_06 Olabilir :mad: :D oldu işte de konu amacından şaştı evet kapat bu konuyu:D