tsu benim en uyuz oldugum şey lig bittikten sonra hic para kazanamıyosun ligi şampiyon bitir hic para vermiyodu 2007 bu olay cözülmüşmütür sizce
Cesc Nasıl kazanılmıyo? Bana birsürü para geliyo yayın haklarından. Bide FM2007'den beklentileriniz diye bi konu var. Bu konunun amacı "Konu olsun, forum dolsun.."...
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: mert_2672 para gelioda bizim transfer parasına yansımıo nedense :confused: Bir sonraki sezonun transfer bütçesi belirlenirken etkili oluyo. Son sezonda zarar ettiysen bütçen azalıyo..