mehmedinho50 Arkadaslar TSL liginin FIFA 2007 de olmasi kesinlesti ve benim aklima daha gecen su soru geldi.FIFA TSL`yi FIFA 2007 icin yaptiysa FIFA Manager 2007 icinde detayli yani Logolar ve oyuncu resimleri felan yapar diyorum. sizce??? ;)
DjALieN tabii ki olacak. logo bakımından singapur liginin bile logosu olacaktır ancak faceler konusunda bişey diyemem..
tsu tcm sacmalıktan başka bişey deil dünyanın gecindigi brazilya ligi cok kötü fifa manager daha bilmiyorum fifa manager oynarken macları kendin mi yapıyon????*