Ya gençlik bu İE de bi sorun mu var yoksa sorun bende mi anlamadım.İE ile google sitesine girdiğim zaman şöyle bir görüntü oluşuyor :

Yazılar büyüdü nasıl olduysa.
Aradaki farkı daha iyi anlamanız için bir de normal haliyle gösterimi :

*Firefoxta böyle bir sorun yok.Ama ben İE deki çözümünü arıyorum.Yardım edebileceklerin mesajlarını bekliyorum.Konuyu geyiğe çevirici mesajlar atmayınız lütfen.