Exvision Kazanan tüm arkadaşları kutluyorum. Kaybedenler ise üzülmesin, önümüzde sene beraber sevinç haber veririz ;)
KalkVeSavas Orjinal Mesajı Yazan: haeroon Orjinal Mesajı Yazan: KalkVeSavas atom mühendisi olmuşum bende . Hangi üniversite? harikalar diyarı üniversitesi.
juzam barış ortağım helal olsun yabancılık çekmeyeceğine emin olabilirsin bilkentte ama hazırlığı kaç yılda atlarsın artık bilmiyorum valla :P
MateJa Orjinal Mesajı Yazan: lampard Süleyman Demirel Üniversitesi Makina Mühendisliği hayırlı olsun kaç puanla yerleştin ? merak ettim
lampard Orjinal Mesajı Yazan: AkRaP Orjinal Mesajı Yazan: lampard Süleyman Demirel Üniversitesi Makina Mühendisliği hayırlı olsun kaç puanla yerleştin ? merak ettim 287.705 düşük ama
MateJa Orjinal Mesajı Yazan: lampard 287.705 düşük ama Gözünü korkutmak gibi olmasın ama bende orda okuyodum 1 sene zor dayanabildim bıraktım :)
intern Orjinal Mesajı Yazan: _TaYFo_ Öss'de istediği yerlere yerleşen tüm arkadaşları kutluyorum aynen... bu arada Mekteb-i Mülkiye (Ankara Siyasal)'yi kazanan arkadaş var ise beni bulsun gereken yardımı sağlarız. ***intern***
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: KalkVeSavas Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: haeroon Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: KalkVeSavas atom mühendisi olmuşum bende . Hangi üniversite? harikalar diyarı üniversitesi. Harikasın ya:D METU ve Bilkentliler, bekleyin 2'sinden birine gelcem seneye inş :)
LuNaT1C Orjinal Mesajı Yazan: Cesc Orjinal Mesajı Yazan: KalkVeSavas Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: haeroon Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: KalkVeSavas atom mühendisi olmuşum bende . Hangi üniversite? harikalar diyarı üniversitesi. Harikasın ya:D OTDÜ ve Bilkentliler, bekleyin 2'sinden birine gelcem seneye inş :) OTDÜ değillan ODTÜ:D