ya nasıl oluyor ben çalıştıramadım.bu forumda verilen pes5 yamasını indirdim konaminin içine koydum ama açmadı ya bu millet nasıl calıştırıyo ya allah rızası için biri bana yardım etsin we9 yaması bir türlü bulamadım.verilen linklerde file not found yazıyor.we yaması olan varsa insaniyet namına wiwican@hotmail.com göndersin yada bildirsin.lütfen