Bende oyunu açıyom M.United Lİverpool Lyon gibi bisürü takımın amblemleri yanlış ve o takımlarla bi maç yapıyom hep formalar simsiyah gözüküyoo bunları düzeltmem için napmalıyım
YARDIIIIIMMM!!!
Not: forma ve amblem updateleri olan biri warsa ama bende TSL yok normal kitserver warsa gönderebilirmi??? :D