Orjinal Mesajı Yazan: omer133
abi güzel olmuşda futbolcu isimlei ve takım isimleri gerçek çıkmıo sadece formalar olmuş ?
bişey daha sölicem top seçtikten sonra atıo bu bni oyundan neden??
1. Kardes ben takim isimleri felan düzenledim demedim, ben sadece WE Turka uyumlu arkadaslar icin yapdim bu kitserveri.
2.Top sectikten sonra neden atio anlamis degilim. kusura bakma.
3. flood yapmisin :D:D:D