Orjinal Mesajı Yazan: the_lermi
Orjinal Mesajı Yazan: mehmedinho50
BUyrun baska bir tempe yaptim, daha güzel oldu bence ;):
TRABZONSPOR update:

DOSTUM YİNE OLMADI Bİ TANE ADAM GİBİ YAPSANDA OYNAASAK
Bak cocuk benim konumda benim formalarima nasil yorum yaptigina dikkat et en iyisi. Sen deyil miydim lan heryerde TS cizgili forma arayan, simdide gelmissin bana artislik yapiyorsun. Ne olamamis, daha iyisini yapacaksan buyur ALLAH ALLAH. Adama bak yaw gelmis bana artislik yapio tipsiz, bide TS li olacak. git lan git senden adam felan olmaz tüm scn senin ne mal oldugunu biliyor zaaten, zamaninda herkesin basini agritanda sendin TS formasi Ts formasi diye.
Senin bir mesajini ve yorumunu benim konumda görmüs olursam cok fena olucak diyim sana. :mad: :mad: :mad:
Yetkili arkadaslarim sizden cok özür dilerim cünkü bu adam gelmis bana mal mal yorum yapiyor.