Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko
galiba canaydın bana seyrantepe'ye .Istanbul diye stad yaptırdı :D
:D:D Bende bi oyunda görmüştüm, Galatasaray'ın stadının adı böyleydi. Şimdiki oyunumda da Şükrü saraçoğlu:D Fb ile ortak kullanıyolar, 1-2 yıldır.. :)
EDIT: ss de var bi konuda. İnanmayan olursa bi ara koyabilirim (öss için pcyi kaldırmazsan tabi)