Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko
evet bende dün haberlerde görmüstüm nasıl olmus öyle ya.bide böyle mutluyum diyo :O özenti gençlik
hastalığa mı güldün sen !
özentilikle alakası yok,her şey örnek almayla başlar,erkekler vücut yapmaya ne zaman karar veriyor,başka erkeklerin kendisinden daha hayvan vücutlu olduğunu gördüklerinde.
Ben zayıf kadın sevmiyorum,yani sıska ve sopa gibi olanlardan bahsediyorum,o nefise karatay,ebru şallı,demet şener ayarında zayıflıkta kadınlara gerçekten ilgi duymuyorum,yolda görsem bakmam heralde.ece gürsel,çağla kubat ebatında kadınlar hoş.