arkadaslar biliyorum bu linki multimedya kösesine koymam gerekir ancak ben dinamo kiev macı için büyük hırs yaptım taraftar olarak herkes öyle takımımızda insallah büyük bir hırsla sahaya cıkar we Atamıza küfür edenlere kadıköyün nasıl bir cehennem oldugunu gösterir inanıyorumki bu olmuyacak fenerbahcemiz bu macı kazanacak ama ben takımımızdan bu videodaki sözleri gerceklestirmelerini istiyorum yenilsede alnımızın akıyla yenilelim iste video ......(hepinizden Bu topicde Fenerbahcemiz için destek bekliyorum)
">