Shevchenko **Tekrar şampiyonlar liginde oynamak gerçekten çok güzel.10.kez katılma şansı yakalayan tüm galatasaray camiasını kutluyor başarılar diliyorum.ancak bu kadronun yetrli olmadığı sıkıntı yaşayacağımızıda tüm galatasarylılar gibi bende düşünüyorum.ama bununda sorun yapılmaması gerekiyor çünkü imkanlar ortada.yapılacak tek şey birlik ve beraberliğimizi koruyarak başarıyı ve onun akabinde inancımızı birleştirmek olacaktır.başarı sadece parayla olmuyor sanırım bunu fenerbahçeli dostlarımız anlamıştır.galatasaray inanmış insanlar topluluğudur zaten başarı bu yoldan geçer.inşallah bu sezon bunu herkese bir kez daha ispatlarız.**
mertergs benim kendim yaptığım 2 tür grup var biri güzel grup diğeri felaket gurup felekat gurubum barça-chelsea-w. bremen kolay grubum ise valencia -lille-aek inşallah kolay yazdığım gruba veya yakın bir gruba düşeriz çok zor ama olur birde bakmışız gs bu gruba düşmüş bu gece görücez cevabını
LENNOX Avrupa takimlari ayaklari titriyerek oynuyo gs ye dikkatinizi cekerim.... ....en azindan o ali sami yendeydi :D
Eagle-Eye Orjinal Mesajı Yazan: mertergs benim kendim yaptığım 2 tür grup var biri güzel grup diğeri felaket gurup felekat gurubum barça-chelsea-w. bremen vay be hakkaten de böyle felaket bir grup oluştu ama kabak levski'ye patladı :)
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: Eagle-Eye Orjinal Mesajı Yazan: mertergs benim kendim yaptığım 2 tür grup var biri güzel grup diğeri felaket gurup felekat gurubum barça-chelsea-w. bremen vay be hakkaten de böyle felaket bir grup oluştu ama kabak levski'ye patladı :) Ben bu gurubu saat 14'te yazmıştım ;) (Geride)
Tearaway aksam 00:00 da starı acın şampiyonlar ligi özel var allahım nası özlemişim anlatamam o sarkıyı duyunca bile kalbim atmaya baslıo allah bizede nasip eder inş
Shevchenko **abi o sarkıyı duyunca içim bi garip oluyo.kendimden geçiyorum walla.şampiyonlar ligi gibi bisey yok yaa**