Orjinal Mesajı Yazan: badmango_crespo
bencede stad larda bi atmosfer olması lazım:mesela galatasaray-fenerbahçe maçında sahaya konfeti ler atılabilir ama ea nedense bunu yapmıyo.bu bütün dünya derbilerinde olabilir mesela.başka bir isteğim ise hava şartları.maç gündüz başlayıp ikinci yarı hava kararabilir tıpkı gerçek maçlardaki gibi.;)
*top rakipteyken isliklama,
*deplasman takimi 1-0 ondeyse,ev sahibi taraftarlarin suskunlugu,
*oyuncular biraz kotu oynayinca moralman cökmeleri,daha isabetsiz sutlar atmalari,
*ust uste birkac mac oynayan oyuncularin kolay sakatlanmasi,
*yeni transferlere gore maca gelme yogunlugu,tezahurat artisi vs.
*degisken hava sartalari.yani mac icinde hava degisecek.yagmurluyken yagmur durabilecek.gunes hafifce kendini gosterecek.
*oyuncular taraftarin tezahuratina gore morallenecek,
*finans bolumunde hersey gercek gibi olacak.
*taraftar takimin ligdeki durumuna gore maca gelecek/gelmeyecek.tezahurat buna gore azalacak veya cogalacak.bunun etkisiyle de oyuncu morali degisecek.mucadele ve hirs artacak veya azalacak.yani kotu durumdaysaniz,taraftariniz yaninizda olmayabilir.bu yuzden iyi baslangic onemlidir..
bunlar su an icin "FIFA07" oyununda bilinen ozellikler.devamini oyunda gorecegiz...
bu yaziyi okumadin galiba.hava sartlari zaten degisken olacak.
+konfeti aticaktir.ama derbi vs de onem vermeyebilirler.avrupa kupasi finallerinde olabilir.