Orjinal Mesajı Yazan: W0LF
Arkadaşlar Galatasaray güçlü olacaktır.Çünkü bu sene interakif ligde sadece Galatasaray var...
surekli adam gibi ipuclari olmadan uyduruyosun.uefa cup yuzunden sadece o var heralde.en guclu gs mi olacak?"zuahaha:D" diyorum ve aldirmiyorum.kezman duruken,ricardinho dururken,alex ve delgado varken,galatsaray olacak ha?umit karan'li,hasan kabzeli galatasaray?