Orjinal Mesajı Yazan: TheMask
Orjinal Mesajı Yazan: Cesc
Hişt, 1 gün internet kesildi, hemen arkamdan konuşmaya başlamışsınız :p ÖSS'ye başlayınca napcaksınız bakalım. Ayrı konu açarsınız herhalde :p ;)
TheMask, ilk başta Marseille zevkli olur mu bilmiyorum ama ben 3 sezondan sonra Marseille'nın başına geçtim. Acayip zevkli ;) 2012'ye gircem şimdi. (Yaz tatilinde oynayamadım pek)
yaw çok güsel oluyo oynatçak adam bulamıosun mevkide arıyosun yarım saat:Dmaçları yapa yapa adamların kabiliyetlerini görüosun ve çok zevkli:D:D
Güncellemeler yüklü olunca öle oluyo. Sol kanat yok. Takımın yarısı forvet. Kaleciler ii deil falan..