.Hakan. Bir Fenerbahçeli olarak tüyleimin diken diken olması beni de şaşırttı. Gerçekten güzel bir yazı.
Curcuna Orjinal Mesajı Yazan: ByLeTHaL Yıllar yıllar once, gecenin bir saatinde (05.00 gibi sanırım :) ) uyanıp bir seferde yazdıgım bir yazı.. Saolsun Alpaslan abi rutuslamıstı bazı yerlerini.. Halen okunuyor ve begeniliyor olması beni çok mutlu etti :) Çok güzel bir yazı. Galatasaraylı olmadığım için duyguları tam yaşayamamış olabilirim ama gerçekten çok beğendim.
Serkan5896 bu iki yazıyı belki bazılarınız biliyordur 1.Dünya delikanlı olsaydı yuvarlak olmazdı. 2.Eski sevgiliden dost eski kaşardan tost olmaz.
_Mokoena_ Orjinal Mesajı Yazan: Serkan5896 bu iki yazıyı belki bazılarınız biliyordur 1.Dünya delikanlı olsaydı yuvarlak olmazdı. 2.Eski sevgiliden dost eski kaşardan tost olmaz. Ne alaka ?:S
enes199 Orjinal Mesajı Yazan: real_soccer_60 Güzel bir masal; sonuçta gerçek olmadığını hepimiz biliyoruz :) katılıyorum..........
venomX o an orada sadece birkaç dakika olmak için neler vermezdim ki :o inanasım gelmiyor ama inanmak istiyorum