Şoför bey mübarek bir yerde inebilir miyim?>
>>>> Şu ilerdeki caminin önünde bırakayım teyze seni
>>>>2-Başıbüyük mü?Evet, Başıbüyük
>>>> Ne zaman kalkar?> Sen oturursan kalkar bacım
>>>> Kaç vericem? 800
>>>>3-Şoför : - Arkadan vermeyen var mı?
>>>> Yolcu : - Az önce eline verdik ya kardeşim
>>>>4-Yolcunun sigarası bitmiştir
>>>> fakat minibüste olduğunu unutmaktadır.
>>>> Yolcu : - Bir MonteCarlo lütfen>
>>>> Şoför : - Abla , bu Bakırköy'e gider
>>>>5 -Neriman,sen arkadan verme ben veririm.
>>>> Kadın;Kızım , dur! Ben vereyim,benimki bozuk zaten.
>>>> Kızı; Aman, ne olacak sanki! Nasıl olsa benimki de
>>>>bozulacak,
>>>> ben vereyim.
>>>>7- Oğlum, bu Eminönü'nden geçer mi
>>>> Yok teyze, biz Taksim'e çıkıyoruz.Hah tamam oğlum, siz gidin
>>>>ben gelmeyeceğim
>>>>8-Yolcu: - Abi, Heykel'e çıkıyor mu?
>>>> Şoför: - Yok abi, yanından geçiyor.
>>>>9-Arkadaki aksi teyze öndeki uzun saçlı delikanlıya seslenir.
>>>> Kızım, şurdan bir kişi uzatır mısın?Ben kız değilim!!!-
>>>> Amaaaan ne bileyim ben kız mısın dul musun! Uzat işte!!
bi gün otobüste arkaya ilerlemekte direnen teyzeye muavin uyarıyo
...teyzecim arkaya ilerlermisiniz?
...oğlum ben bi durak sonra kızılayda incem..
...muavin sinirli biçimde teyze otobüsün arkası kızılaydan geçmiyo mu diye bağırması