FatihSultanTekke Orjinal windows sahibiyim, Windows Defender ve WMP 11'i sorunsuz kurdum.Ama IE7'yi çalıştıramıyorum.Böyle bir ekran geliyor.Bunun çözümü nedir? Saygılar...