Orjinal Mesajı Yazan: porsh
ben 10 dk maçta henry'le 6 yildiz'la 11 gol attim.
Henry ise dedigin kesinle dogru bende 7 sallamıstım :)
Arsenalden baska takım almam tabi arkadaslarla bir araya gelip rastgele takımlarla lig veya kupa yapmadıgımız sürece