Oyuncumuz Servet Çetin, son birkaç gündür kendisi hakkında yayınlanan haberler ile ilgili olarak resmi sitemize bir açıklama yaptı. Servet, “1-2 gündür benim hakkımda asılsız haberler yayınlanmakta. Gördüm ki bu çıkan haberleri yalanlamayınca daha çok haber yapıyorlar. Ama Fenerbahçe’yi az çok tanıyan herkes bilir ki Fenerbahçe Spor Kulübü’nde oynayan hiçbir sporcu gerekli izinler alınmadan her hangi bir gazeteciye her hangi bir açıklamada bulunamaz. Dolayısıyla benim hakkımda yazı yazan bu gazeteciler benimle hiç konuşmadıkları için bu haberlerin de hiçbir inandırıcılığı yok. Ben futbolcuyum hocam bana görev verdiği sürece oynar takımıma hizmet ederim” diye konuştu.
kaynak:www.fenerbahce.org