Eğer FIFA 06 ya da FIFA 2005 oynamak istiorsanız benim msn adresinize ve hamachi nize beni ekleyin. msn adresim: ilyas_247@hotmail.com
Hamachi adı: trabzonspor_ts şifresi: 1
Herkesi bekliyorum. FIFA 2005 te o kadar iyi dilim ama fena da oynamam. Ama FIFA 06 da beni hiçkimsenin yenemeyeceğine inanıyorum. Oynamak istiyorsanzı msn adresimi de ekleyin, çünkü haberleşmezsek biraz zor oynarız.