yalcinreis slm.arkadaşlar.bende we turca 06 kurulu.master lig oynamay başlıyorum.ilk sezonu bitirdikten futbolcuların paraları felan ödeniyo.onsan sonra 2.sezona geçcem ama oyundan atıyo.yardımcı olursanız sevinirim.şimdiden teşekkürler...:D