Cesc Bende CM4'te olmuştu. Birsürü adam almıştım, maaşlarından iflas ettim. En iyi oyuncularımı almışlardı. Ve yaptıkları teklifi iptal edimiyosun. Kabul etmek zorundasın. Öyle oluyo işte..
sercanakgun senn o reddedemem olayı serbest kalma maddesindeddir sözleşmedeki olaydan yani iflas değil :))
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: sercanakgun senn o reddedemem olayı serbest kalma maddesindeddir sözleşmedeki olaydan yani iflas değil :)) Hayır abi. Kaç yıllık FM'ciyim (veya CM) onuda bilemiycek miyim? İflas edince adamlarımı ucuza aldılar..
Venom Iflas edince önce yönetim oyuncuları elden çıkarma yoluna başvuruyor ve gelecek kötü teklifleri bile senin onayını almadan kabul ediyor. Bu da sorunu çözmez ise yönetim el değiştiriyor.
Batugol73 Orjinal Mesajı Yazan: Cesc15 Bende CM4'te olmuştu. Birsürü adam almıştım, maaşlarından iflas ettim. En iyi oyuncularımı almışlardı. Ve yaptıkları teklifi iptal edimiyosun. Kabul etmek zorundasın. Öyle oluyo işte.. CM4'te banada olmuştu.Genelde hep Leed united'e oluyodu bende alan smith ile eric bakke'yi falan alıyodum :D
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: Batugol73 Orjinal Mesajı Yazan: Cesc15 Bende CM4'te olmuştu. Birsürü adam almıştım, maaşlarından iflas ettim. En iyi oyuncularımı almışlardı. Ve yaptıkları teklifi iptal edimiyosun. Kabul etmek zorundasın. Öyle oluyo işte.. CM4'te banada olmuştu.Genelde hep Leed united'e oluyodu bende alan smith ile eric bakke'yi falan alıyodum :D He evet:) Hep Leeds iflas ediyodu:D Bende Alan Smith, Johnson die bi adam vardı onu alırdım. Öle işte :)
..Nicklas.. Orjinal Mesajı Yazan: Cesc Orjinal Mesajı Yazan: Batugol73 Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: Cesc15 Bende CM4'te olmuştu. Birsürü adam almıştım, maaşlarından iflas ettim. En iyi oyuncularımı almışlardı. Ve yaptıkları teklifi iptal edimiyosun. Kabul etmek zorundasın. Öyle oluyo işte.. CM4'te banada olmuştu.Genelde hep Leed united'e oluyodu bende alan smith ile eric bakke'yi falan alıyodum :D He evet:) Hep Leeds iflas ediyodu:D Bende Alan Smith, Johnson die bi adam vardı onu alırdım. Öle işte :) bende bi kere milan la real batmıştı
mc_eagle bende bjk ninbaşına gelmişti yüksek fiyatlara satabileceğim oyuncuları benim kesinlikle red edeceğim tekliflere sattı kulüp