chan240 sizce olcak mı veya bunu bilen birisi varmı olucak olmayacak diye sölesin... fifada olucağını biliyorum o kesin ama bakalım pes6da olurmuu??bence olmaz kardeşler...
mutlu1720 bence turkcell super lig seyir zevki acısından hollanda dan daha iyi bir lig avrupanın en iyi liglerinden birisi eredivise yerine tsl olması daha mantıklı guzel olur aslında konamı ye dilekce falan mı versek ne yapsak :D
LORD OF THE PES daha almanya ingiltere gibi first class ligler lisanslı yokken türkiye baya zor hatta imkansız
mehmedinho50 bence TSL olsun ama illa lisanlsi olmasin, su almanya ligi kadar yeter bana zaaten isimlerini ve formalarini eklemek zor is degil. ;)
steros ya preamier league ve alman ligine lisans vermiyolar parayla galiba lisans ole sanıyorum yoksa dunyadakı herkese sorsanız preamiere league mi yoksa hollandamı keske bjk ve fb lisanslı olsa tr ligine gerek yok bence dunyada takip edilen bir lig değil ligimiz belki ts olabilir ama
_FT_9 koyarlar belki pes 4 de koymuşlardı yani we 8 de koymuşlardı we 8 de pes4 oluyo dimi herneyse inşallah koyarlar koymasalar bile pacht yaparız
_FT_9 ben her sene olduğu gibi bu senede Pes VE FIFA alıcam ikisinin de ayrı bir çekicilik ve güzelliği var
Venom Türkiye Ligini koymaları önümüzdeki 4 yıl içinde gerçekleşmez bence. Ama Avrupa Kupalarina katılan takımları koyabilirler(Galatasaray, Fenerbahçe, Beşiktaş, Trabzonspor ve Kayserispor). Sadece bizim değil tüm liglerin uluslararası kupalara katılan takımlarını ekleseler oyun daha da ilgi çekici bir hal alabilir. Konami piyasada kendini oldukça hissettirdi ve bu da bize daha çok lisans gibi faydalar sağlayacaktır.