Kardeş dediğini yaptım şimdi yine oyundan atıyor, bu yetmezmiş gibi dediğini yapınca bir de futbolcularımın yüzü gri oldu. ya nano belli ki arızalı kim ne yaparsa yapsın düzelmyecek. Benim sizden istediğim oyundan atılmadan Turkcell Süper Ligini menejer modunda oynamak. Şimdi bunu yapabileceğim bi yama var mı? Ne olur yardımcı olun......