carsi_affetmez kendi yaptıgım face ve kits keri burada yayınlayacagım lütfen yorum!!! ilk facem: M.Ballack(Chelsea) valla kötü oldu biliyorum ama yaptıgım resime bakında öyle yorum yapın en yakın zamanda sacınıda yapıp link verecegim buda yaptıgım resim
LORD OF THE PES walla resimlede alaka kuramadım ben yüz ve boyun renkleri alakasız saçlar desen biri uzun biri kısa