Haklısın, 2006 yılındayız ve Fifa 2007 bu oyunun ismi, yani tek kelime sonuna kadar haklısın, düşünürsen 2006 da vardı herneyse, çokta önemli değil aslında niye derseniz,
Superstar'ı mı koysalardı elle tutulur çok güzel denecek daha doğrusu bir düşünün kimi koysunlar, kim yakışır, kimse yok ki maalesef bu sene boş geçiyoruz,
Saygılar
Orjinal Mesajı Yazan: omercagatay
bu sefer bizden şarkılar yok:( :mad: tsl nasıl olacak onu anlamadım şarkı bile koymamışlar