Mozzy Arkadaşlar WOLF un yazdığı konuda MSN Mobile a kayıt yaptırdım. Sonra oturum açsam bile çevrimdışı gözükmeye başladım. MSN Mobile dan kaydımı sildirdim ama hala çevrimdışı gözüküorm. Ve ileti yazıo.
..Nicklas.. sen yanlışlıkla üst panelden meşgul hemen dönecek ayarlarından çevrimdışı gösteri işaretlemiş olabilirsin bence
Mozzy Yok kardes baktım oraya kaç kere yeniden açıp kapadım düzelmediydi. Ama sorun çözüldü arkadaşlar. Şu anda çevrimiçi gözüküyorum