ya arkadaslar, hani bi mevzu vardi appiahin face ile ilgili, bi girip de bakayim dedim ve ghanayi aldim, sampiyon oldum(meraklisina :D)
ama gelin gorun ki suan yasi kac bilmiyrum ama 40 civarinda GHANA'nin bir efsanesi var...
adi ABEDI PELE ve zamaninda Ankaragucunde bile oynadi kendisi Africanin PELEsi olarak gorunur !!!
dunya kupasina girmeden takim kadrosuna bakarsaniz ABEDI PELE tabiki yok, birakali yillar oldu !!!!
ama mac sirasinda oyuncu degiskliginde bende ABEDI PELE GOZUKUYOR HEP !!!
ve inanilmaz guclu ghana takimina gore, numarasi da 40 :D
ve gercek FACE !!!
nasil olur ya bu