by_meteor arkadaslar pes5te oyuncuların gucunu deistirdigimde master lige etki etmio...bunu nasıl duzeltebilirim??programı war mı?? simdiden teskkrler..
mutlu1720 iyi de bence oyuncuların gücunu fulledikten sonra oynamanın pek zevk verecegini dusunmuyorum maclar kolay gecer ve zevklı olmaz ne kadar zorlanırsan bu oyun o kadar guzellesior ama yine de kimsenin secimine bişi deme hakkım yok
by_carisma abı eger oyle yapmak ıstıyorsan guclerı ayarla sonra master lıgı kurarken match mode players de zaten 3 secenek var ok?
by_meteor bn butun gucleri artırmıorum...zevki cıkmaz..ornegin ribery nin gucu cok az yukseltiyorum...ama master lige etkilemio..match mode denicem bi...saolun cvplar icin